kukucs

kukucs

2011. január 16., vasárnap

kókuszos süti- tejmentes, sütés nélküli

Móninál találtam az alapot,amiből kiindultam. De aki ismer, az tudja- nem szokásom  receptet betartani :)
Úgy alakítottam, ahogy az itthoni alapanyagok engedték és a saját diétám szerint is.
Így nemcsak tejmentes lett,hanem jelentősen csökkentett ch- és energiaszintű, bár ezen biztos lehetne javítani :) Így engedélyeztem magamnak is egy 4x4-es kockát,de azt is két részre vágva :)
Tehát a különbség: növényi tej nálam házi kókusztej volt, nem dió,hanem 5 dkg apóra vágott mazsola lett és nem háztartási,hanem Gy. É. teljes kiőrlésű kakaós keksz volt a tésztában. Nem cukor,hanem xilit, az is fele mennyiségben. A többi stimmel. Annyira jó páros a kesernyés,kakaós tészta a nagyon édes krémmel és az  olvadó csokival a tetején, hogy leírhatatlan :) Bár nekem még fele "cukorral" is túl édes lett a krém, de egyben azért nem volt feltűnő :)
Ami még más volt: egy nagyobb műanyag edénybe tettem a masszát, de előtte kibéleltem folpackkal,hogy ki tudjam majd belőle szedni :)
Nagy siker volt, hamar elfogyott :)

3 megjegyzés:

  1. jól néz ki, holnap én is bepróbálkozom vele! csúcs! már most megenném...

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Majd linkelem a bejegyzést. Kinézetre semmi különbséget nem látok. :)

    VálaszTörlés