kukucs

kukucs

2011. május 19., csütörtök

csak magabiztosan :)


Előre szólok, ez most egy dicsekedő poszt lesz :)
Dorka nagyon ügyes mozgású. Sejtettem, hogy sokat tanul Vikitől majd, azt nem tudom előbb csinál-e bármit, mert nagyon nem hasonlítható össze a játékterük- mármint amikor Viki ennyi idős volt, ő a kertben játszott az albérletben vagy Debrecen főterén, ahol sok akadály azért nincs :) Így Dóri közege, az eltanult mozgásformák nagyon látványosak, hiszen ő panelgyerek, az ő közege a tér és ott nagyon sok játéklehetőség van :)
Nagyjából időrendben a májusi produkciók: 
- Lelkesen motorozik le a kis lejtőn

- imád a nagy lejtőn csúszkálni,mint a "nagyok"
- nagyon lelkesedett Viki rolleréért, így viccből lejjebb tettem a fogóját, de ő azonnal tudta hogyan kell haladni vele :)
- Miután elfáradt, jött inni keveset- ma volt először, hogy nem magát öntötte le a palackból, hanem szépen ivott belőle :)

3 megjegyzés:

  1. Azta, Dórinak nem semmi egyensúlyérzéke van!

    VálaszTörlés
  2. Hű, a mindenit, nem semmi! :D Nagyon vagány! :D

    VálaszTörlés
  3. Én is csak ámulok! az már korábban is látszott, hogy Dorka ügyes mozgású és jó az egyensúlyérzéke (ld. a lépcsőzésnél), de ez a motorozási sebesség ez aztán hűha! én frászt kapnék :) a roller pedig abszolút vastaps, pont tegnap a játszón egy 3 éves kislány próbált egy elcsent rollerral közlekedni (mondjuk kavicson), de köze nem volt a dolgokhoz. Pocok meg sztem a palackot magát se bírná el :)
    Szóval kalap le Dóri előtt :)

    VálaszTörlés