kukucs

kukucs

2013. október 17., csütörtök

Megtorpanás, újrakezdés

Hogy is mondjam, a kitartással világ életemben gondom volt...16 évesen, mikor 48 kiló voltam és szépen izmos, mert otthon tornáztam és néha futkorásztam a közeli erdőben, akkor is abbahagytam, pedig igazán jól éreztem magam a bőrömben. De a fittség és karcsúbb alak olyan,mint egy kapcsolat: nem megszerezni nehéz, sokkal inkább megtartani. nem először jelez a testem, hogy nem férnek bele még pár napos kilengések sem- ha többet eszem vagy "bűnözök" le kell dolgoznom, mert kegyetlenül visszaszaladnak rám a munkával leadott kilók. 
És igen, beteg voltam, egy arcüreggyulladással kínlódtam itthon. Az oké, hogy így nem futok és tornázom, hanem pihenek és kúrálom magam. De mi a fenéért kell minden nekem nem valót összeennem, ráadásul már majdnem rosszullétig?! A 4 kg, amit leadtam 20 nap alatt, az csak 1 lett a hét végére, úgyhogy mindössze 1  kg mínuszban voltam a kiindulásomhoz képest.
Már szombaton berezeltem ettől, így aznap újra épelméjűen ettem, vasárnap kicsit kocorásztam, hétfőn munka után elmentem krankingre a Suhanj!- hoz, aztán újra meló, egy átaludt nap- úgy volt, hogy túlórázom, úgy aludtam, erre lemondták indulás előtt. Ma újra futottam. Még csak 1,5- 2km körüli távokat tudok futni, 9 perc/km-rel kb. Valamit ki kell találnom a pulzusomra, túl szapora.
A hétfői futás volt az első, amit Vikivel tettünk meg, fél km-t görkorizott velem, aztán inkább a játszóteret választotta :) 
 Nincs mese és választási lehetőség, vagy elhízom és cukorbeteg leszek vagy sikerül lefogynom és fittnek lennem. Ez a hét elég aktív volt - melóban kifejezetten fárasztó volt fizikailag, így azért megköszönte a testem a dolgot és most összesen -3 kg-nál járok :)

3 megjegyzés:

  1. Szuper, ügyes vagy! Csak ne bűnözz így többet. Néha egy picikét, annyi belefér :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lesz ez, ne aggódj, ügyes vagy! Nem túl gyors a 9km/h? Ha sokkal lassabban mennél, de többet?

    VálaszTörlés
  3. Jaj, bocs, látom, félreolvastam...

    VálaszTörlés