kukucs

kukucs

2010. április 8., csütörtök

átszoktatás...

nagy léptekkel halad a kiságyba szoktatás project. Tegnap hajnalig jól aludt benne,meg sem moccant,akkor sírni kezdett,én meg lusta voltam és vissza vettem magam mellé,így onnantól mocorgás és sok-sok szopi volt én meg újból nem aludtam pihentetőn. Ugyanis nem csak sejtem,hogy nem mocorgott,hanem tudom...ugyanis figyeltem őt. Be kell vallanom,hirtelen egy részem hiányzott az ágyról és nem nagyon tudtam nélküle aludni. Szóval átszoktatás és anyunak megszoktatás...A lényeg- ma már ott kezdte az estét.

napközben jól elvan benne egyébként


Vikit nem lehet már csak úgy fényképezni- azaz már csak ritkán. Vagy nem engedi, vagy elfordul, esetleg grimaszol azonnal,ha meglátja. Ezért van több fotó a csepp lányról.

Mára kiderült a más tünet nélküli láz oka- háromnapos láza volt Dórinak- nagykönyv szerint elöntötték ma reggelre a kiütések. Előtte azért volt egy két szúrásos vérvétel- túl hurkás a drága,így megkínlódtak vele- és vettek torokváladékot is. A vérvételt megszenvedte,de elég hamar megnyugodott. A torokkenetet olyan gyorsan vette le a nővérke,hogy sírni sem volt ideje,úgyhogy inkább függönyt tépett a rendelőben :)

Viki ma már láz nélkül feküdt le és nem is köhögött annyit,mint tegnap, szerencsére.
Szépen alszanak most már mindketten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése