kukucs

kukucs

2010. április 7., szerda

mászás :)

több apróság történt ma,amik nekünk nagy dolgok...

Elsőként mégis meg tudtam csinálni a párnákat a takarókhoz:
a kép az csak pár perces,de rajta a két kis párna :)


A lányok betegek,Viki gyógyszert kapott, Dórinak holnap labor és torokkenet lesz :(




Dórika mászni kezdett. Nagy koncentrálással tette a térdét előre és utána a tenyerét is. Édes volt nagyon.


Én a lustaságom és az éjjeli szoptatás miatt eddig egy ágyban aludtam Dórikával, csakúgy,mint anno Vikivel is. De mióta kúszik, már álmában is rója az utat, én meg ahelyett,hogy őt raknám arrébb,magam megyek az ágy szélére.Így estem le az éjjel :D és ez lett a vége az együtt alvásnak,ha minden igaz. Most már,mint látható,szépen alszik a saját kis ágyikójában az okos és szép nagy tesója mellett :)
De mielőtt elaludt volna,volt nagy sírás és egy óra szunya a régi helyén, és azelőtt pedig papával kokettált :)







de a vége ez lett azért:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése