kukucs

kukucs

2011. február 2., szerda

újratöltve :(

Nem szeretem én ezt...arról volt szó, hogy nem lesz mostantól betegség... ehhez képest az oltás 7. napjától, azaz egy hete beteg Dóri megint, lázas volt néha, hőemelkedés szinte folyton van, oltás mellékhatásként jöttek a nyirokcsomó duzzanatok, most már van csúnyán piros torok és zajos tüdő is. Viki is itthon volt a múlt héten, nem mintha komolyan beteg lett volna, de nem szeretem beengedni az oviba náthásan, hiszen én megtehetem, hogy itthon tartom. A héten már jár, a 25 fős csoport mostani létszáma 7... Őszintén szólva az elmúlt hét komoly erőpróba volt az idegeimnek, hiszen Viki unatkozott, Dóri pedig extra nyafogós volt, gyakorlatilag semmi nem felelt meg neki és enyhén szólva én sem voltam csúcsformában. De túl vagyok rajta :) remélem Dóri is hamar túl lesz.
Nem sok minden történt ezen kívül nálunk, a lányok sokat bohóckodtak és rajzoltak együtt, néha volt persze nyafogás is, de inkább a normális játék dominált. Mármint abból a szempontból normális, hogy együtt és nyugodtan. Hogy éppen visítozva szaladgáltak fel s alá, az más kérdés. :)  Tegnap du voltunk együtt lent, azt hittem bejutunk a dokihoz, de arra csak 2 órával később és csak Vikivel került sor, de addig is játszottak a lányok kint :)
Viki nagy bohóckirálynő, amint meglátja a fényképezőt, máris édes grimaszokat vág és táncikál :D
Dóri pedig igazán hasonlít viselkedésben a  nővérére, ennyi idősen Viki is ekkora kópé volt, ránézésre pedig kis angyal.
Adós vagyok még egy ki hol tart, mit csinál már  bejegyzéssel, hamarosan pótolom azt is :)

3 megjegyzés:

  1. Szomorúan olvasom, hogy már megint nálatok vendégeskedik a betegség. De továbbra is nagyon drukkolok a mielőbbi, és immár teljes gyógyulásért! A kislányaid pedig ördögien angyaliak- vagy angyalian ördögiek? Imádom a képeidet! :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem a tavasz egészséget hoz majd magával! Bohócos lányaid édesek, mint mindig!

    VálaszTörlés
  3. Orsi és Emi: köszönöm :)
    Dorka jobban van már.

    VálaszTörlés