kukucs

kukucs

2012. február 17., péntek

kukk :))

nem vesztem el, vagyok :) bocsánat az elmaradásért, csak mostanában munka után a lányokkal foglalkozom, ha éppen nem,akkor újdonságként: piperészkedem, barátnőkkel beszélgetek vagy a bimbódzóból  lángolóvá érett szerelmemmel, a horgolással foglalkozom, heti egy estén pedig izzadni járok 2 órára : egy spinning  és aztán egy jóga edzésre.
Van egy fontos momentum mindenek előtt: 8 (ah, ki számolja :D)  napja nem szopizik Dorka. 28,5 hónapot voltunk édes- néha maróan fájó, de akkor is imádott szimbiózisban és most értünk el oda, hogy az igény szerinti dolog már egyikünknél sem volt meg igazán. Ő nem keresi én meg nem igazán szerettem volna, hogy keresse. 8 nap alatt 1x kérte, de elsőre belenyugodott, hogy nem kap, 2x pedig maga közölte lefekvéskor, hogy nem kéri. Örülök,mert szerettem volna, ha vége. (de azért bennem van egy icipici szomorúság,hiszen véget ért egy szép szakasz az életemből és ki tudja lesz-e még valaha benne részem)
Írok ám a hétvégén -most már tényleg, becsszó!!!- az elmúlt időszakról, de most meg lettem szólítva, kedvesen :)
Emitől kaptam egy díjat, és kivételesen belemegyek a játék egyik felébe :) továbbadásban nem tudok részt venni, általában az általam ismert bloggerek vagy megkapták az ilyeneket vagy nem szeretik. De a többi: Először is nagyon szépen köszönöm, jól esett, hogy rám gondoltál Emi :)
7 dolog magamról...huhhh
- életem legfontosabb és legszebb álma valóra vált: 2 gyermekes anya vagyok és szeretek az lenni
- szeretem a hétköznapi hősöket, legyen az sport vagy emberiességi hőstett,
- makacs vagyok , de néha meggyőzhető, kivéve számomra fontos elvi dolgokban, azokban nem változom
- antirasszista és pacifista vagyok, nagy tisztelője  Mahatma Gandhinak (mostani mottóm Tőle az év elején említett::  "Sosem tudhatod, milyen eredményei lesznek a cselekedeteidnek, de ha nem cselekszel, eredményük sem lesz".)
- szeretek beszélgetni. Az igazi élőben, egy jó kávé és narancsos-csokis muffin mellett, de órákig tudok a barátnőimmel skypeon is dumálni.
- tisztelem a hagyományokat és szeretem a fejlődést. Így, a kettőt kombinálva :) szerintem úgy szép :)
-  nagyon szeretem, hogy megtanultam a horgolás alapjait, hiszen mindig vágytam arra, hogy alkossak valamit, ha az még használható is, akkor az csak még jobb :)
A horgolásról annyit még, hogy december elején kezdtem, elég kevés időm van rá, sokszor bontok, javítok, de született eddig sapka- sál szett a lányoknak, fényképezőgéptok-ami mobiltoknak indult, de annak nagy lett, így a fényképező lakik benne, mobiltok édesapámnak, szép sötétzöld színből, babamamusz Dórinak- még kell egy plusz sor rá,mert lecsúszik :), Viki mamusza félkész, díszítenem kell még. Tervben van: zsebkendőtartó a lányok szobájába, a nappaliba egy és az előszobába is- belakjuk a lakást,nem árt mindenhova, hiszen allergiások gyülekezete vagyunk. Készül az ágyam elé a kis szőnyeg is.

2 képem van most hirtelen, de lesz majd több is :)

3 megjegyzés:

  1. De ügyesen horgolsz!! :)
    Gratulálok az elválasztódáshoz, ez is valami újnak a kezdete... :) Tök jó, hogy eljársz mozogni is, ki leszel cserélve!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, és nemcsak a horgolásban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörűeket alkotsz, nagyon köszönöm, hogy a kedvemért blogoltál! Amiket magadról írtál, nagyon tetszenek! Örülök, hogy ilyen embernek, mint Te a barátja lehetek:)

      Törlés