kukucs

kukucs

2013. július 1., hétfő

Jó, igazán :)

Nagyon fura érzés kapott el ma du, mikor a lányokkal játszótérre mentünk. Éntőlem igen messze áll a gyermekkorra való túlzottan szépítő emlékezés, nem vagyok nosztalgikus alkat, ezidáig csak a lányaim babakori fotói hatottak meg, ha visszanéztem őket. De most elkapott egy igen kellemesen ismerős érzés. Nagyon tetszik ez a gyerekekkel teli, lakótelepi lét. Ezt azért már szerettem gyerekként is, mégha én biztos nem engedem olyan szabadon a lányaimat egyhamar, mint mi voltunk anno. Más világot élünk, nincs mese.
A ma délután még azért is fontos, mert most pattant először nyeregbe Dorka :) Ügyes nagyon, hamar megtanulta a lényeget :) Viki pedig újra görkorcsolyát húzott, mintha nem is hagyott volna ki egy percet sem, sőt :)
Első útja nyeregben

Ügyes páros

Hol van Viki?

Itt van Viki :)

Kicsi pókom



Már most jobban megy neki,mint nekem valaha :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése