kukucs

kukucs

2013. július 31., szerda

gyerekszájak összegyűjtve

Csak,hogy egyben legyen, begyűjtöm a facebookról a gyerekszájakat- 

Viki: 

"-Viki, halkabban,mert kora reggel van még, normális ember hétvégén ilyenkor még alszik. Én is tudtam volna még aludni...

-De te nem vagy normális, te az anyukám vagy"

Viki esti mesét mond Papának: "volt sok állat- a legaranyosabb volt a béka- volt neki három unokája-egy anya,egy apa és egy papa" "voltak mindenfélék, rókák,farkasok és egy nyuszi is,és a fején volt a fütyije...áááá,Papa csak vicceltem,nem fütyi volt,csak egy naaaagy fül."


"Papa,most a szemedre ülök, nem fog fájni,csak egy pillanat és készen is vagyunk"


Viki kinézett az ablakon és megállapította: 

"Cseperedik az eső" 

Viki még alvás előtt jobbnak látta tisztázni: "Anyu te tudtad, hogy azért beszélek folyton,mert nagyon szeretek beszélni?" 

"én nagyon szeretlek Dorka, de értsd meg,nekem is szükségem van néha egy kis nyugalomra, jó? "- vált hangnemet Viki a visító bőgés után


Viki és Dóri éttermest játszanak. Viki:

- Mit kér?
- Ba!
- Máris hozom!
Dorka  :

Dóri az óvodában, papának:
- Szeretem anyut!
Ugyanezt elmondta a család összes tagjáról.
- Az óvónéniket is szeretem! Mindenkit szeretek!
Kis szünet után, már-már ujjongva:
- Magamat is szeretem!!

- "szeretlek anyu , annyira nagyon,mint a papát.Vikit is szeretem és magamat is.Ez nem vicces papa!Magunkat is szoktuk szeretni!"


- "anyu, én akkor is szeretlek, ha veszekszel velem vagy te nézed a tv-t! "

- "Tudod anyu, ki vagyok? Az az ember, aki szeret téged és mosolyog rád" 

szegény kisgyermek panasza, hatalmas sóhajjal előadva..."ó, én folyton csak aranyos vagyok mindenkivel!"


"-Dóri, miért dobtad le a zsebkendőt a földre?

-Mert azt akartam!"

"-ebből a csokoládéból te is ehetsz Dorka!

-nem,én zsíros kenyeret kérek!"

Dorka rááll a mérlegre: anya,nézd meg hány éves vagyok!

"-Anya megfésült téged, Dorka?
- Igen. És téged Papa?
-Rajtam nincs mit fésülnie,nincs hajam.
- Mi lett vele?
-KIhullott.
-Hova?
-....szanaszét a földre, de itt ne keresd,nem most.
-És mi lesz most veled így Papa? "

1 megjegyzés: