kukucs

kukucs

2013. augusztus 2., péntek

Hosszú hónap volt

Eseménydús hónap áll mögöttünk :)

Júliusban már nem volt suli, viszont nekem igencsak dolgoznom kellett. Ez nem panasz, csak megdöbbentett mennyire kevés vagyok fizikailag és szellemileg a túlórákhoz. Teljesen leengedtem a nyári szünet elejére, első éjjel 13 órát aludtam és lehetőségem volt ágyból filmet nézni és aztán kipihenten tudtam nevetve játszani a lányokkal :) Igazán jó indítása volt a majd' egy hónapos szabinak. Azóta sincs ok panaszra, szerencsére.

A hónap legfontosabb része a lakcímváltozás bejelentése volt. Több kör lett belőle, mert mondhatni evidens, hogy 2013 Magyarországán egy okmányirodába nincs bevezetve a net, így pl. helyrajzi szám alapján nem tudják ellenőrizni a tulajdonost...
Végül aztán alig 10 percet kellett az utolsó körben ott tölteni és sikeresen bejelentkeztünk. Két hétig nem volt  itthon net, azt is túléltük :)
Tegnap beirattam Vikit és Dorkát a suliba- oviba. Nagyon izgulok milyen lesz, Dorkát nem annyira féltem, igazán szimpatikusnak tűnnek a óvodában. Az  iskola más kérdés, ott aggódom rendesen, de sajnos a körzetesen kívül nem volt hely, így is 30 fős osztályok vannak mindenfelé. De legalább egy köpésre van a lakástól az iskola.
Igazán jól érezzük magunkat itt, kedvelem a lakást és a környéket is.Tetszenek a boltok,amiket megismertem, már van kenyérbeszerző helyünk és fagyizó is, ahol van tejmentes fagyi gluténmentes tölcsérrel, Dorka legnagyobb örömére. Végre egy hely, ahol nem kehelyben eheti a fagyit.
A hónap zárásaként tartottunk egy búcsújátszóterezést Emivel és Marcsival - és persze a fiaikkal :) Nagyon fognak hiányozni, nagyon remélem, hogy találkozunk minden hazalátogatásuk alkalmával és addig is jó barátunk lesz a skype és a facebook :)
Hétfőn megyünk még hozzájuk és tartunk egy naaagy búcsúbulit, őszintén remélem, lesz olyan finom amit vinni szeretnék, mint ahogy elképzelem.
Sok más nem volt a hónapban, csak a szokásos pár képet osztom még meg- megint kollázsként.
Vikicica

ViDorka

Dorkababa

Csipet csapat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése