kukucs

kukucs

2013. augusztus 4., vasárnap

Első szerelem- folyt köv.

Holnap megyünk Emiékhez gyerekestül. Viki közölte Dorkával, hogy azután bizony nem találkozik többet Marcival, mert ők elköltöznek Angliába és az naaaagyon messze van, sokára jönnek újra Budapestre . Dórikát ez a hír nagyon megviselte, sírásban tört ki, percekig közelébe sem mehettem, majd a nyakamba borulva vigasztalódott meg. Kellett hozzá, hogy elmondjam,hogy majd jönnek látogatóba vagy mi megyünk, mikor hazajönnek, de amikor csak lehet, találkozunk velük.
 Első alkalom, hogy nem amiatt sír, hogy én hiányzom neki :) Édes kincsem.

1 megjegyzés:

  1. Helló mindenki,
    A nevem Mr., Rugare Sim. Hollandiában élek, és ma boldog ember vagyok? és azt mondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megment és engem és a családomat a rossz helyzetünkből, minden olyan személyt átirányítok, aki kölcsönt keres neki, boldogságot adott nekem és a családomnak, euróra volt szükségem 300 000,00, hogy kezdjem az egész életemet, mivel egyedülálló apa vagyok 2 gyerekkel, találkoztam ezzel az őszinte és Allah-félő ember kölcsönadóval, aki segít nekem egy 300 000,00 eurós kölcsönnel, ő Allah-félő ember, ha kölcsönre van szüksége és visszafizeti a kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vele, mondja meg neki, hogy (Mr. Rugare Sim) utaljon rá. Vegye fel a kapcsolatot Mohamed Careen úrral e-mailben: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    HITELPÁLYÁZATI INFORMÁCIÓ ŰRLAP
    Keresztnév......
    Középső név.....
    2) Nem: .........
    3) Szükséges hitelösszeg: .........
    4) Hitel időtartama: .........
    5) Ország: .........
    6) Lakcím: .........
    7) Mobilszám: .........
    8) E-mail cím ..........
    9) Havi jövedelem: .....................
    10) Foglalkozás: ...........................
    11) Melyik oldalt kereste itt itt .....................
    Köszönöm és üdvözlöm.
    E-mail küldése: arabloanfirmserves@gmail.com

    VálaszTörlés