kukucs

kukucs

2013. szeptember 22., vasárnap

Hibákból tanul az ember...

Túl vagyok az első valós futásomon. No a terv az volt, hogy kocorászok 30 percet 2 perc futás- 1 perc séta  kombóban, lesz amennyi lesz, legalább körülnézek merre is megyek majd.
A vége 2,14 km lett 15 perc alatt. Nagyon szapora pulzussal, kiszakadni készülő tüdővel álltam meg, hogy az utolsó százvalahány métert lesétáljam. Nem éreztem, hogy hű, de gyors lennék, a sétákat a pulzus miatt vittem bele, és akkor éreztem, hogy fáj a torkom-mellkasom- onnantól pedig futásnál is.

Tehát: csak kell egy pulzusmérő óra, mivel nem beszélgetek futás közben senkivel, nincs mivel mérnem a zsírégető- amikor végig tudsz beszélni pulzustartományt. Így a futások túl gyorsak,  a testem meg nincs erre készen.
Kell sajnos az asztmapipa is, úgy néz ki, de azt letesztelem, hogy egy normális kezdő edzésnél hogy muzsikál a tüdőm, hátha azt bírja és csak ez volt sok neki.
 Sok benne a  hiba, de biztató kezdet ez számomra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése