kukucs

kukucs

2010. augusztus 19., csütörtök

könyvekről :)

Gyerekként nagy könyvmoly voltam,aztán sajnos jó időre kinőttem. De pár éve újra rászoktam. Most Timi barátnőmnél találtam egy tesztet,amit kitöltök :)

1. Mi volt életed legrosszabb könyvélménye?
egyszer unalmamban belekezdtem egy Evelyn Marsh könyvbe...a címét nem tudom már
2. Mi volt az a könyv, ami eddig a legnagyobb hatással volt rád?
egyfelől-Ranschburg Jenő: Szülők könyve ,másfelől: Lance Armstrong: Bicikli életre-halálra
3. Olvastál már olyan könyvet, ami komolyan a frászt hozta rád és félelmet keltett benned?
Daniel Keyes: Szép álmokat,Billy!
4. Mit használsz könyvjelzőnek?
ami a kezem ügyébe kerül :)
5.
Mikor szoktál olvasni? Otthon, munkahelyen, reggel, délben, este, alvás előtt... hm?
alvás előtt leggyakrabban és nagyon szeretek kádban olvasni
6. Mi volt az első könyved, amit olvastál?
Móra Ferenc:Csicseri történet
7. Puha kötésű vagy kemény fedeles? (Úgy általában, nem az előző kérdéshez kapcsolódik.)
kemény
8. Mit olvasol most?
(az túlzás,hogy olvasom,de belekezdtem) Gerlóczy Márton: Igazolt hiányzás
9. És hányadik oldalon jársz?
64.
10. Rajta hagyod a "kezed nyomát" a könyvön (belefirkálsz, véletlenül leeszed, leöntöd, egyéb barbárság)?
bármennyire is vigyázok,sajnos gyakran rajtahagyom a nyomomat :(
11. Befolyásol a könyv borítója és/vagy címe, hogy elolvasod-e az adott könyvet?
a cím igen, a külső nem annyira
12. És az oldalszám?
nem szeretem a vékonka könyveket
13. Hátralapozol, hogy tudd, mi lesz a vége?
soha
14. Volt olyan könyv, amit többször elolvastál?
több is (Egri csillagok; Heidi; Kisdarázs)
15. Ért könyvekkel kapcsolatos baleset?
nem
16. Eladod, -ajándékozod a könyveidet, vagy mániákusan ragaszkodsz hozzájuk akkor is, ha nem tetszik?
szívesen adom mind kölcsön,mind ajándékba
17. Még a budiba is magaddal viszed az aktuális olvasmányt, vagy csak otthon olvasol, esetleg más meghatározott helyen?
ha belemerülök,jön velem mindenhova- persze,csak,ha van rá lehetőség a gyerekek mellett :)
18. Tényleg, olvasol a mosdóban?
igen
19. Vezetsz az olvasmányaidban valamilyen rendszert, felírod-e az elolvasott/megvett/megveendő könyveket (esetleg árukkal együtt), netán olvasónaplót?
nem
+1: még valami hendikep?
ha magával ragad egy könyv, képes vagyok órákig nem letenni,csak falni a betűket...hmmm,rég volt ilyen,keresnem kell új könyvszerelmet :) (meg nem bekapcsolni a számítógépet és helyette olvasni)

1 megjegyzés: