kukucs

kukucs

2010. augusztus 8., vasárnap

szállnak a napok

Nem is tudom,hogy most nagyon sok minden történt és amiatt nem írtam vagy éppen fordítva...az az egy biztos,hogy nagyon nehezen viselem,hogy nincs fényképezőgépem. Azonban az én drága párom 9. évfordulónkra megajándékoz egy géppel,amit elvileg holnap szállítanak házhoz. Be vagyok sózva. :)

9 év...2001. augusztusában egy barátnőm mutatott be minket egymásnak. Gondolom akkor utólag megbánta,hiszen neki is tetszett :) Azonban mi rögtön egy hullámhosszra kerültünk,és hosszan beszélgettünk. Még a kutyája,drága emlékű Zico is kinézett magának,el is akarta velem hálni a friss ismerettséget.Így a lakótelep közönségének bemutattunk egy 2 ember 1 kutya felállású táncot. A szép, nagy staffi mancsa derekamon, az ő háta mögött pedig a párom.Jó ideig keringtünk össze- vissza,mire rájött a kutymorgóm,hogy nem lehet velem kanost-szukást játszani :) Soha előtte nem hittem volna,hogy félelem nélkül teszem az alkarom egy pitbull szájába,de vele megtettem.Együtt szotyiztunk az ágyon és jó ideig köztünk horkolt éjszakánként (gyakoroltunk a gyerekre,úgy látszik),majd aznap,mikor eljegyeztük egymást,elütötte egy autó... ővele kezdődött minden,aztán,mikor már sínen voltunk,elment. Hiányzik,nagyon jó kutya volt, aki rajongott a gazdájáért,de,ha Kincsem engem csiklandozott és én hangosan sikítozva nevettem,akkor engem védett s közénk állt.
Visszatérve a témához: a beszélgetés másnapján a barátnőm házában egy újabb hosszú és jó beszélgetést csókkal zártunk-ekkortól számoljuk közös életünket: 2001.augusztus 10.
Majd,ha lesz rá egy kis időm,előszedem a régi képeket :)

Ennyit rólunk és akkor a lányok:
Mint egész nyáron,most is az oviudvar és a házunk mögötti placc és ott a pancsi a nyerő.
Viki kapott Aputól egy rózsaszín rollert,amitől nagyon boldog,mert régóta vágyott rá :)

Nagyon sokat fejlődött a rajztudása,egyre szebb virágokat és szívecskéket rajzol.A hisztijeinek száma természetesen nagyon függ az én hangulatomtól,ami sajnos nem kicsit emlékeztet hullámvasútra.De talán most már jobb lesz,hiszen hazajött Apu,vége a külföldi munkának.Hiányzott mindenkinek.

Dóri ugyan tud menni önállóan,de mindig nyújtja a kezét,így egy kézen fogva sétálgat,de úgy már-már szalad néha. Mostanában sokat integet,amikor alkalma van rá.Azaz,ha meglát valakit,már integet is :)

akárcsak annak idején Viki, ő is,ha valahova gyorsan el akar jutni,térdre vágja magát és rohamtempóban mászik :) Ha valamit kinéz magának,el nem lehet tántorítani,ha a másik végébe is viszem a helynek,ahol vagyunk,akkor is visszamegy. Nem jelent akadályt az ágyunk,le és fel mászik pillanatok alatt, már felmászik a kinti padra-asztalra is.De néha
percekig elmatat egy-egy dologgal. Mostanában pl szakirodalmat olvas,amit nem lehet elég korán elkezdeni :)
Hozzátáplálásban úgy döntöttem,hogy ideje nem külön főzni neki,hanem a mienkből kap enni.Ha nagyon fűszeres vagy olyan van benne,amit nem adok még ,akkor előbb kiveszem és úgy kapja-pl a tejfölös habarás előtt,ha olyan az étel. Zöldségek,gyümölcsök nagy részét már eszi, amit ilyen korban lehet. Tejjel,tojásfehérjével megvárom az egy évet. Aprómagvassal a 1,5 évet,mogyoróval meg minimum 2 évet,miután én egy-két hete 3 szem mogyorótól rondán rosszul lettem,fulladtam tőle,csak a nagy dózisú Ca segített.
Nem kell neki pépesíteni,de mindent megeszik.Ha üveges bébiételt kap,azt is,ha saját főztöt,villával durvára törve,azt is.És szeret kézbevehető ételeket rágcsálni.Mára előbújt a 4. foga is, és még 4-nél duzzadt az ínye. Így az aló egyesek és felső kettesek vannak kint.

Tudnak már közösen játszani a lányok egyre több mindent,hiszen Dóri már nem olyan ingatag. Viki szereti "megenni " a pocakját,amin Dorka hangosan kacag. Szoktak labdázni- Dóri visszagurítja,építőkockázni és Duplóval legózni. És legkedvesebb játék a hangosan nevetve kergetőzés.Természetesen négykézláb mászva.De egymás mellett is jól eljátszanak.


Mindketten nagyon féltékenyek,ha a másikkal foglalkozunk,aztán mégis összebújva alszanak...
Keddtől pedig: nekem a Balaton a Riviéra... :) és,ha minden igaz,onnan már nem telefonos képekkel jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése