kukucs

kukucs

2011. július 24., vasárnap

zabos vagyok

félig, ha már tejes nem lehetek. Ugyanis a rizstej nem jön be nálunk, inkább a zabital játszik :D
Apró,de sokat számító sikerek az életben: a házi zabitalból készült dolgokat megeszi, megissza Dóri. Tegnap elég nagy adag zabtejes grízt főztem, így Viki is tesztelhette és ízlett neki :) Arcpakolásként is jól funkcionál :D Ma megitta Dóri a kakaót is zabtejből, azt eddig semmilyen módon nem itta meg...igaz, azt látta, hogy a nővére is azt iszik (ő tejből).
Elkészült az első kovászos kenyerem is. Egész éjjel kelt, én meg büszke vagyok magamra, csak 3x lestem meg, nem álltam fölötte egész éjjel, ahogy azt tettem volna szívem szerint :D Reggel átgyúrtam, még 2 órát kelt, majd jénaiban megsütöttem. Ennek az öreg tűzhelynek a sütője felülről jobban süt, így kapott alufóliát és a végén szükség volt arra is, hogy megfordítsam, de jó lett így is. Ma este bűnözök és nem lesz olyan sok rost a kenyérben, nagyon kevés búzakorpát kap a finomliszt, hogy a lelkiismeretem mégse üldözzön a sima fehér kenyér miatt :D De lehetetlen, hogy ne süssek egy fehér kenyeret is, mert azt csak kell azért :) Diéta ide vagy oda.
És még valami volt ma: Dóri majd fél órán át felmosott :) segítséget kért a kicsavaráshoz, de felmosta az előszobát :) A hosszú elmerült játék pont ellenkezője a tegnap késő estének, amikor is Dorka visítva-nevetve rohangált, pörgött- forgott körülöttem és fel s alá a lakásban, olyan vadul, hogy komolyan hányingerem lett és szédültem attól, hogy néztem :D Majd alig 20 mp kellett az elalváshoz, hirtelen vetett véget a hancúrnak.
Beindult a beszéde is tegnap, egymás után mondja az új szavakat, engem következetesen Katikának hív, csak akkor vagyok annnnya, amikor valami gondja van vagy álmos. Hirtelen elkapta annak a vágya, hogy értsük mit akar. Mindent el akar magyarázni, néha helyes szavakat használva. Úgyhogy nincs megállás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése