kukucs

kukucs

2012. április 9., hétfő

Kötögetés indul

Nem érdemelne külön posztot, olyan semmiség,  de annyira irreális számomra, hogy mégiscsak kap egyet :) Szóval, ha pár éve valaki azt mondja, hogy valaha Barbie ruhákat kötögetek, körberöhögöm. Most pedig: pár perce fejeztem be életem első kötését, pici falat, de hatalmas étvágyat csinált :) Na nem Barbies kollekcióra lettem éhes, hanem nagyobb, embergyerek méretre :D Be van fejezve a  nagy mű, mondjuk nem forog , de én  az alkotó, megyek pihenni :)) Szükségem van rá, mert ez már elég nyögvenyelős hjummor lett :P

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Lina, el vagyok képedve, Te nagyon ügyes vagy! Én elsőnek csak egy hosszú-hosszú sálat csináltam. :D
    Remélem a kötésbe is beleszerettél! :)
    A lányok biztos értékelik hogy ilyen ügyes anyukájuk van! :)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem ez a szerelem is alakulóban van :D És máris nem mondhatom magam monogámnak :D De ez a két szerelmem legalább kiegészíti, támogatja egymást :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ügyes vagy! Nekem a mamám kötött kis barbie ruhákat, olyan szép kosztümöket készített, hogy csuda. Átérzem Viki örömét:)

      Törlés