kukucs

kukucs

2012. április 8., vasárnap

"Ma van a tegnap holnapja"

...igaz nem az előző bejegyzés holnapja van, de akkor most folytatom a blogolást.
Kicsit úgy vagyok mostanság a bloggal, mint az olvasással. Imádom csinálni, de minden ilyen a horgolástól veszi el az időt, az meg most olyan mély szerelem, hogy nem hagyom abba holmi betűkért, de ez majd formálódik még. Bár azért néha olvasok, főleg a Patitól  kapott 200 horgolt blokk-ot :D De mit tegyek, végre találtam valamit, ami nagyon leköt, alkotás és boldoggá tesz, emellett még hasznos is, úgyhogy nagyon nem harcolok, a könyvek is visszatérnek szépen az életembe hamarost. Mostanság kapcsolódott a horgoláshoz a kötés tanulása is, úgyhogy nem látom, mikor is fogok legközelebb könyvet ragadni, ha mégis, akkor ezt fogom olvasni.

Az elmúlt időszakban kiderült,hogy Viki iskolás lesz, a teszt azt mutatta ki, hogy jobb lenne neki suliban, mint oviban, több sikerélmény érné őt valószínűleg. Addig is megteszünk mindent, hogy a meglévő problémákat legyőzzük- főleg a beszédhibára gondolok. Hogy melyik suli lesz, azt még nem tudom, mert 17-én lesz felmérő a spéci testnevelés osztályba, ahova szerintem való lenne. Nagyon izgulok :) Olyan hihetetlen, hogy már iskolás az én nemrég született icipici babám :))
Éppen töri át magát az első maradandó foga, izgatottan várja az első mozgót. Nekem meg olvasnom kell a fogtündérről, hogy ne mondjak nagy butaságokat :D Mert át kell gondolnom,ki kell mazsoláznom mi az ami nekem meseileg ebbe a témába belefér és egyébként is mekkora gyereknek való még a fogtündéres mese?

Dorka pedig ovis lesz októbertől. Ami miatt ez kérdéses volt nekem, az a szobatisztaság. Mára ott tartunk, hogy nappalra teljesen szobatiszta- persze balesetek- foglalt wc,pl- vannak, de szépen, tudatos már. Bölcsiben sem kell neki pelus, csak alváshoz adják rá- bár itthon abból is szárazon ébred és kinti játékhoz. Ha megyünk valahova, kell a pelus, mert valamiért megijed, ha idegen wc-ben vagyunk.
Egyre bővebb a szókincse, benne vagyunk a MI EZ? korszakban és óvatosan kell előtte  beszélni, hiszen mindent ismétel.
Szóba került több orvosnál az orrmandula kivételének lehetősége, mert megint sok a felső légúti betegség és gyakran megy újra a fülére. Nagyon nem szeretném....De végre újra ki vagyok segítve, 3 doki 2,5 félét mond. Egyik szerint műtét (Heim Pál, fülészet), másik szerint minden oké, semmit nem kell tenni (Svábhegyi K. fülész, fülgyulladás,1 hét antibio után,), és a pulmonológus, aki indította aggódásával az egészet, azt mondja, hogy jó a szakvélemény, de mégis...a HP-os összevissza írt a jelentésre, a Svábhegyis kolléga meg nagyon műtét ellenes, abból nem indulna ki...Abban maradtunk, hogy adunk esélyt a meleg időnek :) Remélem végül nem lesz műtét, csak akkor, ha nagyon kell.

És végül, az elmúlt két hónapból "pár" kép :)
február:


aztán március:

az első tavaszi sapkapárosomban :)




Dorkán a horgolt hajpánt, amin életem első horgolt virágjai vannak :)






                                                                                                                                                                                                                                                         
legutolsó horgolmányaim a nyári kalapkák, a virágos Vikié, a pöttyös Dórié.


2 megjegyzés:

  1. A fogtündéres mese logikusan akkora gyereknek való, aki épp fogat vált :) De én nem szeretem. Szerintem egy amerikai baromság, gyerekkorunkban az egér vitte el a tejfogat, és adott helyette vasfogat vagy csontfogat a mondóka szerint. Nem ajándékot, pláne nem pénzt... Szóval én személy szerint nem tartom jónak, hogy ezzel is egy újabb igényt, elvárást teremtsünk az ajándékozásra. Attól persze lehet jó, csak nekem ez a véleményem, leírtam :)

    Nagyon jó, hogy írtál megint, és milyen szuper képekkel!

    VálaszTörlés
  2. pénzt semmiképpen nem adnék, max kis zsákocskát a régi fognak :) de az egész fogtündéresdit nem ismerem, nekem valahogy kimaradt az életemből :)

    VálaszTörlés