kukucs

kukucs

2010. május 31., hétfő

gyereknap és az a fránya 2. fog...

Hosszú napok vannak mögöttünk. Volt nagyon rosszul kezdődő gyereknap és egy ideje már küzd Dorka a fogakkal. Éppen áttörés előtt van a 2. és emiatt nagyon nyűgös- a mosolyórák közti szünetben nyafog,sír és ma estére be is lázasodott.

szóban ennyi,jönnek a képek :)
gyereknap

volt tűzoltóautó








és volt játékbörze :)











Dórinak is jutott játék:

Viki kapott a gyerekkori kedvencemből,
a szülőként már kevésbé becsült vattacukorból:






kedvence az alagúton átbújás volt és talán nem csak a túloldalon kapott mini cukorka volt az oka :D





és volt táncverseny is :) a banzáj után homokozott és mászókázott még egy kicsit
aztán otthon pihi- én szépen napszúrást kaptam ott kint... du-i rövid séta után estére csináltam Vikinek gyereknapi kakaókrémet kaláccsal vacsorának :)

és ezt követően volt még nagy móka-kacagás:megtámadták a Papa -játszóteret :)


majd alapos pancsit és fogmosást követően befekhettek apu helyére az ágyunkba-már 2.éjjelen,hiszen apu napokig nincs itthon :( , de ez most a lányoknak alkalom az összebújásra :)

gyereknap előtti éjjelen így aludtak:







majd a fárasztó nap után így:


ma Vikinek az oviban zárónaphoz ért a gyermekhét- ugrálóvár volt az udvaron,nagyon élvezte az óvónéni szerint :)
Eközben Dóri otthon almát evett, most nem pépesítettem,csak pároltam és tálcán kapta cikkekben








aztán elhoztuk Vikit az oviból,kint maradtunk játszani, ő elment egy csoportbeli kisfiúval játszani,addig mi beszélgettünk Dórival :)





és ennek a napnak is ez a vége:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése