kukucs

kukucs

2010. május 17., hétfő

offline...online :)

az agyam pár napra kikapcsolt, fáradt voltam és ingerlékeny,nem ment a szemtől szembe kommunikáció sem,nemhogy így virtuálisan.

Ez történt a napokban:

Mostanában szoktak közösen játszani a lányok :) olyan édesek,Dóri csüng a nővérén,mindig mosolyog,ha meglátja,Viki pedig aranyos,gondoskodó,de azért nagyon ki szokott jönni a féltékenység,mert mindig éppen az a játék kell neki,amivel akkor és ott a húga játszik.Ha erre Dóri talál másikat,akkor ő éppen azzal akart játszani. Így hamar vége a közös hancúrnak,mert nyafogás van belőle.De szép amíg tart :)


















Tegnap előtt pancsinál gondoltam egyet és kibontottam Dórinak egy gyerekfogkefét,és élvezettel rágni kezdte a sörtéket :)














Az kiderült,hogy sürgősen át kell alakítani a szobát,mert Dóri ön és közveszélyes dolgokat akart produkálni. Lehetetlen vállalkozásnak tűnik,mert hulla fáradtak vagyunk mindannyian.És persze Dorka most nagyon anyás, Viki pedig csak akkor akar papával lenni-és csak vele-,amikor azt kérjük,hogy jöjjön oda hozzánk.Ha papának kellene rá vigyázni,mert mi pakolunk,akkor Viki hirtelen csak apát vagy anyát akarja. És még hol van a kamaszkor a maga kis lázadásaival?! :D
Ma pl nagyon kemény reggelünk volt. Semmi nem volt jó neki.Minden ruhát ki akart cserélni,mert azonnal nyafogott "én nem ezt akartam",nem jó színű hajgumit adtam,nem az ágy szélére,hanem a fotelra tegyem a ruhát...én meg még mindig nem tanultam meg gondolatolvasni... :)


A szoba végül is alakulgat, a lányok lelkesen segítettek végül a pakolásban- ami véletlenül a helyén maradt,ők szétszórták.Közösen,együttes erővel. Közben néha Viki elvette a fényképezőgépet,így ilyen meglepetés fotók vártak rám a gépen,mintegy bizonyítékul a lányok áldásos munkájára :














De utána Viki- a nagylány :)-, segített a rendrakásban is. Ma már csak ruhák hajtogatása van hátra, meg jó lenne varrni már valamit.

Dóri az elmúlt napokban nagy evő lett magához képest.Tetszenek neki a gesztenyés,almás,zabos és kukoricás pépek,nem is túl hígan.Új kedvence a banán,amiből ma nagy evőkanál zabkásával keverve megevett egy felet. Tegnap ennek a fele ment be :) És akkor még segítségem is volt

Ma beszéltem a szuper védőnőnkkel és azt mondta,hogy a most volt továbbképzésen és a legújabb orvosi ajánlás,hogy a glutént elsők közt /6-7 hó körül/ kell bevezetni az étrendbe.

és zárásul a hét aranyköpése: "Várj,még megmutatom Dórikának,hogyan kell papa fejére mászni!"

1 megjegyzés:

  1. Olvasni sem volt egyszerű, pláne végigcsinálni:) De nagyon édesek!!

    VálaszTörlés