kukucs

kukucs

2011. október 21., péntek

Manósarok

Tegnap nagy szobacserében voltunk. Mivel eddig a kisebb szobában aludtunk, ahol az ablak közvetlen az ágy fölött van és nem egyszerű menet kinyitni, pedig hát a köhögés miatt jobb, ha éjjel is tudok szellőztetni, ha kell. Így átrendeztük a két szobát és gondoltam mindezt összekötöm azzal, hogy Dóri ne mellettem aludjon, hanem inkább Viki mellett, külön ágyon. Felmerült bennem,hogy a vissza-visszatérő éjjeli pisigondoknak nem lehet-e ez is oka, hogy ő külön ágyban aludt, mi meg együtt Dórival a nagyon...Az már lassan 6 éve mellékes kérdés,hogy csak jó lenne néha gyerekmentes ágyban aludnom :D
Azért abban majdnem biztos voltam, hogyha szopival búcsúzunk este, ő nagyon jól ellesz a nővére mellet és én leszek az, aki egész éjjel sasol, hogy mi van vele. És a megérzésem nem csalt :D
Végigaludta az éjjelt, csak reggel, az ébresztés előtt 10 perccel jött át az én ágyamba. Viki változatlanul jól aludt :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon édesen aludtak, remélem te is hamar megszokod a változásokat :)

    VálaszTörlés
  2. Ennek nagyon örülök, és neked is jó lesz a változás:)

    VálaszTörlés