kukucs

kukucs

2010. szeptember 24., péntek

:))

Nagyon boldog vagyok :) Danika szövettana jóindulatú daganatot mutatott és hamarosan hazamehet a kórházból,a károsodás mértéke még a jövő zenéje,de nem túl nagy,az már szinte biztos. Felajánlásokat és liciteket még mindig várunk a  segitsdaninak.blogspot.com-on :) Az emberek jók :)

(azóta már tudom,hogy otthon van Dani)

Nagyon sokat gondoltam mostanában rájuk,de nálunk is zajlik az élet.
 Viki és Dorka is benne van a szezonnyitó betegségben,mindketten náthásak. Nem vészes,de nem engedtem Vikit oviba,mert nem szeretem,ha fertőzi a többieket odabent a csoportban és tudjuk le kettejüknél együtt,ne ping-pongozzanak a vírusokkal,bacikkal.
Mivel szép idő van és egyik gyerek sem lázas,így a nap nagy részét a szabadban töltjük. Dórika nagyokat alszik,2x 1,5-2 órát naponta,Viki pedig szinte mindig valamelyik fán található meg :) Mostanában esetleg gesztenyeszedés közben. Ma még a kinti játékot is feladta,csak azért,hogy figurákat csináljunk együtt :)
Dóri mellett,ha ébren van,összesen 1 perc nyugi sincs,mindig megy mindenfelé,rámol és csak olyat,amihez nagyon nem kellene nyúlnia- főleg Viki szerint-ilyen pl az ő ceruza és zsírkrétakészlete,márpedig az komoly vonzerővel bír :) És akkor még a veszélyes mutatványokról nem is beszéltem,mint egyedül akar lépcsőn lemenni és székre felmászni.

végül pedig pár youtube-os videó Dóriról és néhány kollázs az elmúlt időszak képeivel, nagyon nem időrendben.






emelkedőn felment egyedül,de akkor  le  még nem ment

aztán ma már az is sikerült :)


És zárásként kép egy olyan természeti jelenségről,amilyet én még nem láttam azelőtt,a kettős szivárvány:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése