kukucs

kukucs

2010. szeptember 5., vasárnap

itt van az ősz...



és rögtön novemberrel indít....na jó,azt talán mégsem,de azért hirtelen lett nagyon pocsék,szeles és hideg idő.Egyik leányzó sem lett még ettől beteg,pedig mindenféle vitaminpótlást csak mostanság kezdek adni. Dórinak nem is akarok adni- én szedek több C vitamint,ami úgyis kiválasztódik az anyatejbe, és az allergia miatt kalciumot is eszem.
De a meleg ruha az az alap... ezek a képek 1-én készültek :/és az egyik ilyen fotó készítésekor bevillant,hogy lehet ám,hogy nagyon passzolna egymáshoz Viki favorit fotójával,csak éppen szépiával,hogy a nagylány már akkor világító kék szeme ne zavarja a képet. Döntse el mindenki: nekem kicsit csalódás volt,mert azt hittem nagyon hasonlítanak,de nem annyira...
Viki nagyon boldog volt az ovikezdéskor, hiányzott már neki a sok barát és az óvoda egésze. Idén már elég nagy a színházi látogatásokhoz is,úgyhogy menni fog a többiekkel :)
Volt a lakótelepen egy rendezvény,hangos zenével,sok emberrel. Dórival mentünk Vikiért az oviba,nagyon alaposan körülnézett a cseppség,hova is jár a nővére :) Viki nagyon élvezte,persze ment az ugrálóvárba is és táncolt,meg volt az elmaradhatatlan fára mászás is


Dorka pedig irgalmatlan tempóban megtanult járni,ma már el is szaladt előlem
Nagyon édes,ahogy magyaráz,de aki akar,vessen meg: nagyon fárasztó,mikor csak alvásokkor van némi csend- kivéve,ha Viki beszél álmában,mert ő még akkor is szokott ugye :)
Még mindig rajong a nagyapjáért Dóri,ami csak fokozódott,mióta jár- reggel egyszerűen átsétál papa ágyához és rákiabál :) Teljesen mindegy,hogy a szeretett embereket hányszor látja egy napon (órán,percen) belül,ugyanúgy örül mindig. Kezdeményez játékokat,bújócskázik és amivel anno Viki is pillanatok alatt kenyérre kente a papát:az a lábemelés,hogy "egye meg" ,sőt mintha mondaná is:egyél- de ezt nehezen hiszem el :)
Úgy tűnik,boldog baba...Szombaton,kicsit feledékenyen bevezettük nála a tejet- evett a joghurttal készült gyümölcsszószból,de semmi gondja nem lett,úgyhogy ma reggel kap pár kanálka joghurtot a gyümölcsös kásába. Evéssel semmi gond nincsen szerencsére, eddig mindent elfogadott,kedvence a Patitól megkívánt padlizsánkrémes friss kenyér (nekem fokhagymás pirítóssal ez a gyengém mostanság) és a banán még mindig.Imádja a zöldbabot is- Timinél láttam,neki mennyi zöldbab termett és megkívántam a kedvencemet, a rakott zöldbabot és Viki 3x szedett belőle,amire kb 2 hónapja, a zöldbablevessel volt példa utoljára :)

Dórika a 11 hós státuszon: 8810g; 73,5 cm; 4 fog felül,2 alul

szerettem volna videót is felrakni,de majd pótolom :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a lányok, és igenis hasonlítanak! Dórika valahogy nekem sem tűnik boldogtalan babának :)

    VálaszTörlés