kukucs

kukucs

2010. szeptember 30., csütörtök

1 éve már :)

2009. szeptember 29-én egy hosszú éjszakát töltöttem a kórházi wc-ben. Talán valami vírus lehetett, de alul-felül  jött belőlem minden, ami csak az azt megelőző 1 napban bejutott a szervezetembe.  Korán átküldtek a szülőszobába a szokásos napi nst-ért (egy hétig napi 2x volt nst), ahol  vizitkor a dokiknak nem tetszett amit láttak, így terheltek oxitocinnal - aminek következtében Dorka szívhangja lezuhant.  5 perc alatt a műtőben voltam  előkészítve.  Soha nem féltem még ennyire. Nem a műtéttől,hiszen az kellett,hanem Dorka életéért aggódtam,  és azért, hogy lesz-e kihatással a későbbiekben az életére.  De megnyugtattak,hogy időben kiveszik őt a pocakból, nem lesz gond, csak megelőzik a bajt.  Ez a rettegés az oka, hogy nem is féltem igazán attól, amire világ életemben azt mondtam,hogy nekem aztán nem lesz soha, de soha- döfködjenek mást... úgyhogy az EDA-t jól viseltem, a fekvést már rosszabbul, mert előtte nem használtam az asztmapipámat, így elég nehezen jött a levegő, de megoldották persze, kaptam oxigént a műtét alatt.
10 14-kor kiemelték Dórit :) "Jó duci baba" mondta a doki és az arcomhoz tették puszira :) Alig 1 órával a műtét után már hozták nekem cicire :) Pucér volt a drágám és vörös. De rögtön jól szopizott :)

Viki első szava du,mikor meglátta a húgát: szép a takarója :))
az első képek:


6 megjegyzés:

  1. Drága Kicsi Lány, sok puszi neked az első születésnapodon! :) Bubu és Dávid

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog szülinapot kívánunk Dórinak!!

    VálaszTörlés
  3. Dorka drága, Isten éltessen sokáig első születésnapod alkalmából! Még vagy száz ilyet kívánunk! Puszi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog születésnapot kívánok Dórinak! Gyönyörű csöppség...:)
    Patrícia

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse sokáig Dórit!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon boldog szülinapot Dórikának! :)) Puszi!

    VálaszTörlés